Kronen- en bruggen

Kronen- en bruggen

Voldoen uw eigen tanden en of kiezen niet meer? Denk dan eens aan een kroon of brug!

kop:

titel

text

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Samenwerkende Tandartsen Made? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00 | 17:30 - 20:30
dinsdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
woensdag08:00 - 12:50 | 13:30 - 17:00 | 17:30 - 20:00
donderdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
vrijdag08:00 - 13:00 | 13:30 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Duinstraat 6
Made 4921 EA
Route

Patiëntervaringen

2591 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

Oke

Goed

Prima op tijd

Kon eerder komen Dat is fijn

Hele fijne tandarts mevrouw Tijssen

Vind het alleen jammer als je een betaling hebt ontvangen je na 14 dagen. Weer een herinnering krijgt met als je dit niet binnen 15 dagen betaald je dan €40,00 extra moet betalen. Erg jammer dat het zo moet.

Tanden weer lekker schoon.

Met de waterschoonmaak methode voelen ze weer lekker aan.

Snelle behandeling

Zie boven

Vriendelijk

Vriendelijk en correct met het geen wat ze moeten doen.

Vakkundig

Oude vulling afgebroken, en ik kon op hele korte termijn een afspraak ingepland krijgen om de ‘schade’ te herstellen en erger te voorkomen. Zeer vriendelijke behandeling met goede uitleg tijdens de behandeling. Erg goed, want als er allerhande gereedschap in je mond gaat is het fijn om te horen wat de bedoeling er van is :-)

prettig en vlot geholpen

Alles gaat zoals je het wenst.

Had hevige kiespijn dezelfde dag nog geholpen

Prettige ervaring

Zeer goed

Zeer goed en professioneel geholpen, punctueel op schema en nauwkeurige controle en goed advies

Zoals het altijd is. Top.

Altijd prettig en een prettig bezoek.

Prima

Goed behandeld.

Snel en aardig geholpen.

Controle was prima.

Snel en vakkundig geholpen

Keurig op tijd, vriendelijk en duidelijke uitleg

Fijne tandartspraktijk met vriendelijke medewerkers.

Altijd vriendelijk geholpen en er wordt goed naar je geluisterd. De afspraken verlopen netjes op tijd en de behandelingen worden duidelijk uitgelegd. Ik ben erg tevreden over de zorg die ik heb ontvangen.

TOPPIE en rustgevend

Eerst de mondhygianiste Merly een hele goede rustgevende jongedame die geweldig haar werkzaamheden verricht daarna komt Coen Weber de tandarts en die verricht ook zijn werkzaamheden geweldig en stelt je ook gerust dus 2 DIKKE TIENEN groetjes Jan & Petra

Prima

Er werd perfect gehandeld , en naar mijn verzoek van verdoving geluisterd . Het spijt me , maar de naam van de tandarts ben ik vergeten .

Goed

Zeer goed.

Tevreden

Ieder half jaar ga ik naar de mondhygiëniste en naar tandarts Ine Mertens. Ondanks het plotselinge vertrek van de mondhygieniste die ik eerst had, ben ik gelukkig door Esmee Verbeek vakkundig overgenomen. Ik kan slechts één persoon voor de beoordeling kiezen, maar beiden zijn vriendelijk, adequast en prettig in het contact. Ook de vlotte balie medewerkers verdienen als het gezicht van de praktijk een compliment.

Prima

Wordt al 47 jaar super behandeld door onze tandarts weber

Goed.

Goed

redelijk tot goed

redelijk tot goed

goed

vriendelijke mondhygeniste,

Gewoon goed!

Fijne tandarts

Goed geholpen

Goed en kundig geholpen